Distances līgums juridiskām personām

B2B tirdzniecības nosacījumi, pēcpārdošanas serviss un juridisko personu garantijas kārtība.

Distances līgums juridiskām personām

Šis distances līgums tiek noslēgts starp SIA „Ecotrend", UR vien. Reģ. Nr. 40003705720, turpmāk tekstā – Pārdevējs, no vienas puses, un Pircēju – juridisku personu, no otras puses.

Līgums nosaka saistības, kas radās Pircējam pasūtot vienu vai vairākas preces, par to samaksājot rēķinā norādīto cenu, bet Pārdevējam apstiprinot pasūtījumu un nodrošinot preču piegādi uz Pircēja norādīto adresi.

1 Pasūtījuma noformēšanas kārtība

1.1

Pircējs patstāvīgi noformē preces pasūtījumu ar interneta palīdzību, pilnībā iepazīstoties ar mājas lapā dfsystems.lv izvietoto informāciju par preci, tajā skaitā ar šā līguma un piegādes nosacījumiem, un nosūta to Pārdevējam, norādot nepieciešamos uzņēmuma rekvizītus.

1.2

Pārdevējs pēc Pircēja pasūtījuma saņemšanas 2 (divu) darba dienu laikā apstiprina to, elektroniski nosūtot Pircējam piedāvājumu ar izvēlētās preces raksturojumu un tehniskajiem datiem, cenu (ar un bez PVN), apmaksas un piegādes termiņiem, garantiju un pēcpārdošanas servisa pakalpojumiem, kā arī rēķinu ar visiem nepieciešamajiem Pārdevēja bankas rekvizītiem.

2 Pasūtījuma izpildes kārtība

2.1

Pasūtījuma izpilde tiek uzsākta ar brīdi, kad Pārdevējs ir apstiprinājis pasūtījumu un Pircējs ir veicis pilnu preces apmaksu.

2.2

Pasūtījuma izpildes termiņš ir atkarīgs no izvēlētās preces kategorijas, bet ne vairāk kā 6 (sešas) nedēļas no pasūtījuma apstiprināšanas dienas, ja savstarpēji nav atrunāts cits piegādes termiņš.

2.3

Pasūtījums tiek uzskatīts par izpildītu brīdī, kad prece faktiski tiek nodota Pircējam. Pasūtījuma saņemšanas apstiprinājuma neatņemama sastāvdaļa ir Pārdevēja izdotā pavadzīme ar Pircēja vai tā pilnvarotā pārstāvja parakstu un paraksta atšifrējumu.

Svarīgi piegādes nosacījumi juridiskām personām:

  • 2.3.1. Ja norādītajā piegādes laikā Pircējs vai pilnvarotais pārstāvis neatrodas piegādes adresē, prece tiek atgriezta noliktavā, un atkārtotā piegāde ir jāapmaksā papildus.
  • 2.3.2. Pēc diviem neveiksmīgiem piegādes mēģinājumiem, Pārdevēja saistības tiek uzskatītas par izpildītām, un Pircējam ir jāierodas noliktavā pašam.
  • 2.3.3. Pircējs papildus apmaksā preces uzglabāšanas izmaksas.
2.4

Pēc pasūtījuma izpildīšanas Pārdevēja saistības pret Pircēju tiek uzskatītas par izpildītām.

2.5

Īpašuma tiesības uz preci un ar to saistītā atbildība pāriet no Pārdevēja pie Pircēja preces nodošanas brīdī.

3 Pušu tiesības un pienākumi

3.1. Pārdevējs apņemas:

  • Pārdot preci un piegādāt to saskaņā ar pasūtījumu
  • Sniegt pilnīgu informāciju par preci un tās ražotāju
  • Informēt Pircēju par pasūtījuma izmaiņām
  • Izskatīt Pircēja pretenzijas saprātīgā termiņā
  • Atmaksāt naudu 30 dienu laikā, ja nevar izpildīt pasūtījumu
  • Aizsargāt Pircēja datus un bankas rekvizītus

3.2. Pārdevējam ir tiesības:

  • Precizēt pasūtījuma informāciju
  • Neuzsākt izpildi bez apmaksas
  • Vienpusēji mainīt līguma saturu

3.4. Pircējs apņemas:

  • Sniegt patiesu un precīzu informāciju par uzņēmumu
  • Apmaksāt preci saskaņā ar rēķinu
  • Pieņemt preci norādītajā termiņā

3.5. Pircējam ir tiesības:

  • Saņemt preci atbilstoši pasūtījumam
  • Saņemt atpakaļ naudu par neizpildītu pasūtījumu
  • Iesniegt pretenzijas garantijas laikā

4 Preces kvalitāte un garantija

4.1

Pārdevējs ir atbildīgs par kvalitatīvas preces pārdošanu un piegādi atbilstoši tehniskajai specifikācijai un pasūtījumam.

4.2. Garantijas nosacījumi juridiskām personām

Garantijas laiks: 12 mēneši no preces piegādes dienas.

Garantija ir spēkā, ja Pircējs ievēro ekspluatācijas noteikumus un lieto preci atbilstoši tehniskajai specifikācijai.

* Īsāks garantijas periods juridiskām personām sakarā ar intensīvāku lietošanu

5 Pušu atbildība

5.1

Puses par savu saistību izpildi ir pilnībā atbildīgas saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

5.2

Nepārvaramas varas gadījumā puse paziņo otrai pusei par šķēršļiem un vienojas par tālāku rīcību.

6 Strīdu risināšanas kārtība

Jebkurus strīdus un domstarpības, kas varētu rasties starp pusēm šā līguma izpildes laikā, puses risinās savstarpējo pārrunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdus jautājums tiek nodots izskatīšanai tiesas ceļā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

Kontaktinformācija juridiskām personām

SIA "Ecotrend"

Reģ. Nr. 40003705720

E-pasts: info@dfsystems.lv

Tālrunis: +371 25158001

Noliktavas adrese:

Krustpils iela 31

Rīga, LV-1073

(DSV termināla teritorijā)

B2B serviss: Pēcpārdošanas atbalsts, tehniska konsultācija un uzglabāšanas pakalpojumi.

B2B nosacījumi

12 mēnešu garantija

Garantijas periods juridiskām personām ar intensīvāku lietošanu.

Uzglabāšanas izmaksas

Papildu maksa par preču uzglabāšanu pēc neveiksmīgas piegādes.

Uzņēmuma rekvizīti

Nepieciešami pilni uzņēmuma rekvizīti pasūtījuma noformēšanai.

Pēcpārdošanas serviss

Tehniska konsultācija un atbalsts B2B klientiem.

Šis līgums ir paredzēts B2B tirdzniecībai starp juridiskām personām. Fiziskām personām piemērojami citi nosacījumi.